loading...
هزار پی دی اف : کوچکترین سایت دانلود کتاب , ;کتابخانه مجازی ایرانیان , دانلود کتاب آسان تر ار آسان
hosein بازدید : 150 1403/02/29 نظرات (0)
نام کتاب : شیطان و خدا
نویسنده : ژان پل سارتر
حجم : 6667 کیلو بایت
دسته بندی : رمان

فرمت : pdf
صفحات : 119
رمز عبور : رمز عبور ندارد.
منبع : دانلود کتاب
 توضیحات : 

دانلود 110 دانلود کتاب دانلود کتاب خرید سریال جت فا dir="rtl">نمایشنامه در سه پرده و به گفته ی منتقدان بهترین کار و چکیده ی مهمترین افکار سارتر است. مترجم در انتهای کتاب خلاصه ای از گفتار خود سارتر را پیرامون این اثر آورده است.

پرده ی اول :
گوتز :پس همه محکوم ابدی اند؟
هاینریش: نه، نه، همه نه! (مکث.) پروردگارا، من ایمان دارم، من ایمان دارم. من مرتکب معصیت نومیدی نخواهم شد: تا مغز استخوان های من فاسد شده است، اما می دانم که اگر اراده کرده باشی، مرا رستگار خواهی یافت. (خطاب به گوتز.) ما همه به یک نسبت مقصریم، حرامزاده، ما همه به یک نسبت مستحق جهنمیم، ولی خدا هر وقت بخواهد عفو می کند.
گوتز: اگر من بخواهم می توانم کاری کنم که مرا عفو نکند.
هاینریش: بدبخت ناچیز، ذره ی بی مقدار، چطور می توانی با نیروی رحمت و بخشایش او پنجه در اندازی؟ جطور می توانی صبر نامتناهی او را لبریز کنی؟ هر وقت که او اراده بکند، تو را میان دستهایش می گیرد و به بهشت می برد، به یک اشاره ی انگشا، ارادۀ پلید تو را هم در هم می شکند، آرواره های تو را از هم باز می کند و رحمتش را به تو می خوراند و تو احساس خواهی کرد برخلاف میل خود نیکو شده ای. برو! برو ورمز (Worms) را بسوزان، برو غارت کن، برو گردن بزن: وقت و زحمتت را بهدر می دهی. یکی از این روزها، مثل همۀ مردم، به برزخ می روی تا پاک و مطهر شایستۀ بهشت شوی.
گوتز: پس همه بدی می کنند؟
هاینریش: همه.
گوتز: و ...

دانلود 110 دانلود کتاب دانلود کتاب خرید سریال جت فا

دانلود کنید :
برچسب ها شیطان و خدا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
کوچکترین سایت دانلود کتاب هزار پی دی اف کتابخانه مجازی ایرانیان 1000pdf.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 846
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 137
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 770
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,080
  • بازدید ماه : 2,074
  • بازدید سال : 32,630
  • بازدید کلی : 285,149